Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Інноваційні технології в роботі з обдарованими дітьми

Місія гімназії - талановита, здорова, сучасна дитина

Л. В. Михайлик
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 665

На прикладі роботи Кременчуцького ліцею № 4 розглянуто використання нестандартних форм упровадження нових педагогічних ідей, серед яких творча лабораторія; методичний ринг; презентація творчих груп учителів, які атестуються; місячник методичної допомоги молодим учителям; аукціон ідей, творчі портрети кафедр, фестиваль педагогічних ідей, головні завдання і напрями навчально-методичної роботи, упровадження проекту "Творча обдарованість", подано на таблиці, проведення експерименту із використанням ІКТ за умов навчального середовища. Акцентовано увагу на навчанні здорового способу життя, яке повинно бути системним, пріоритетності цього напрямку. Наведено проекти реалізації плану розвитку ліцею: проект розвитку обдарованості та виділено його етапи - діагностика, розвиток умінь та навичок, формування стійкого інтересу, організація умов для накопичення досвіду та отримання високого рівня знань, професійне самовизначення; другий проект - формування в учнів високої культури здоров'я, шляхи, методи та форми його реалізації. Акцентовано увагу на оцінювання якості роботи педагогічного та учнівського колективів за допомогою методики бостонського психолога М. Розенбаума та форм оприлюднення результатів інноваційного пошуку, на досягнення колективу ліцею.


Постметодика. — 2010. — N 1. — С. 29-33. — Бібліогр.: 12 назв. — укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж14603

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel