Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Підготовка вчителя до роботи з обдарованою дитиною

Лабільність мислення педагога як передумова успішного розвитку обдарованої дитини

Н. Шавровська
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 649

Розглянуто виховання та навчання обдарованих дітей, які менш підпорядковуються стереотипам у порівнянні зі звичайними дітьми. Визначено ряд психологічних особливостей обдарованих дітей. Проаналізовано труднощі, які виникають в обдарованих дітей в процесі навчання. Виокремлено ознаки готовності педагога до роботи з обдарованими дітьми. Витлумачено поняття терміну "персеверація". Обгрунтовано критерії творчих вчителів.


Пед. вісн. — 2011. — N 3. — С. 23-25. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ю983.724


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж100396

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel