Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Діагностика обдарованості

Діагностика обдарованості особистості як важливе завдання сучасного педагога

О. Худзей
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 784

Розкрито основні принципи та методи діагностики обдарованості особистості за умов учнівського колективу. Конкретизовано зміст поняття "обдарованість" та його взаємозв'язок зі здібностями, виділено структуру здібностей, запропоновано характеристику типів обдарованих дітей та виокремлено їх категорії. Сформульовано тезу про домінування в структурі обдарованості такого компоненту як креативність. Доведено, що діагностика дозволяє на ранніх етапах виявляти обдарованих дітей та будувати навчальну й виховну роботу з ними, спрямовану на розвиток їх здібностей з застосуванням комплексу різних методів.


Молодь і ринок. — 2010. — N 10. — С. 140-142. — Бібліогр.: 4 назв. — укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж24982

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel