Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Психологічні аспекти обдарованості

Дитяча обдарованість як психолого-педагогічна проблема

А. Д. Балацинова
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 785

Проаналізовано основні підходи до визначення поняття "обдаровані діти", до виділення ознак обдарованості та типології обдарованих дітей. Встановлено, що складність феномену дитячої обдарованості у поєднанні з нестійкістю та нестабільністю його виявлення роблять оцінку здібностей конкретної дитини як обдарованої дуже умовною, що необхідно врахувати у практичній роботі з такими дітьми.


Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. — 2010. — Вип. 26. — С. 28-35. — Бібліогр.: 9 назв. — укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж14642

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel