Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Підготовка вчителя до роботи з обдарованою дитиною

Школа майбутнього: школа-місто в умовах інноваційного розвитку регіональної освіти

І. Каразія
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 708

Наведено основні положення та принципи роботи педагогічного та учнівського колективу в рамках Державного пілотного проекту "Школа майбутнього" на 2007 - 2015 рр. Визначено переваги навчання дітей в такій школі, яка забезпечує якісний навчально-виховний процес за персоніфікованими навчально-розвивальними і виховними програмами. Досліджено види таланту дитини, який поступово формується з відповідного типу природних задатків, а саме: академічний, художньо-естетичний, спортивний, візуально-просторовий та соціально-духовний типи таланту. Охарактеризовано діяльність навчально-виховних освітніх центрів, в яких відбувається практична реалізація та прогресивний розвиток відповідного типу природних задатків таланту дитини. Розкрито комбіновану технологію викладання предметів, що передбачає вивчення навчального матеріалу поетапно на заняттях. Зазначено, що предметом особливої уваги вчителів і вихователів є такі поняття, як емоційна обдарованість, емоційний баланс, емоційний стиль, емоційна свобода, емоційна зрілість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22620


Дир. шк., ліцею, гімназії. — 2010. — N 4. — С. 62-67. — укp.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel