Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Обмін досвідом. Вчителі про свою роботу.

Формування рис громадянськості старшокласників засобами навчання історії в закладах для обдарованих дітей

Ю. Олексін
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 728

Здійснено огляд філософської, психолого-педагогічної та методичної літератури з питань формування громадянськості особистості. Розглянуто поняття "громадянськість" та "риси громадянськості". Акцентовано увагу на когнітивній, мотиваційній та операційній складових кожної риси, рівень розвитку яких може виступати критерієм сформованості рис громадянськості в структурі особистості. Визначено шляхи впливу змісту історичної освіти на складові рис громадянськості учня.


Ключ. слова: освітня парадигма, обдаровані діти, громадянськість, риси громадянськості, зміст історичної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.3


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22868


Нова пед. думка. — 2007. — N 4. — С. 7-10. — Бібліогр.: 12 назв. — укp.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel