Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Підготовка вчителя до роботи з обдарованою дитиною

Формування педагогічного мислення майбутніх соціальних педагогів у процесі вирішення педагогічних ситуацій у роботі з обдарованими учнями у загальноосвітніх навчально-виховних закладах

К.Ю. Яковенко
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 791

Приділено увагу процесу підготовки майбутнього соціального педагога, важливості формування у спеціаліста педагогічного мислення з метою вирішення непередбачуваних педагогічних ситуацій. Визначено основні етапи, з яких складається процес аналізу педагогічних завдань. Обумовлено використання педагогічних ситуацій на аудиторних та позааудиторних заняттях, що дає можливість моделювати конкретні ситуації, наближатись до життєвих реалій. Виділено професійні якості, якими повинен оволодіти соціальний педагог у ході роботи з обдарованими дітьми з метою ефективного вирішення педагогічного завдання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж70586


Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти: зб. наук. пр. — 2008. — N 40. — С. 46-47. — Бібліогр.: 3 назв. — укp.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel