Проведено теоретичний аналіз історичних та сучасних поглядів, теорій та досліджень вітчизняних і закордонних психологів щодо проблеми обдарованості дітей старшого дошкільного віку з обмеженими можливостями у процесі компенсаторної діяльності. За допомогою досвіду спеціалістів Українського центру ортопедії та травматології дитячого і підліткового віку АМН України виявлено специфіку розвитку дітей з фізичними вадами. Зроблено висновок, що внаслідок обмеженості дій, дитина компенсує свій фізичний стан розумовим і досягає висот у навчанні і творчості, внаслідок цього вона швидше розвивається.
Наука і освіта. — 2010. — N Спец. вип.: проект \"Когніт. процеси та творчість\". — С. 181-185. — Бібліогр.: 12 назв. — укp.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю983.401.2 + Ю948.28
Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж16225 |