Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Інноваційні технології в роботі з обдарованими дітьми

Системний підхід до управління закладом для обдарованих дітей

А. Остапенко
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 777

Розкрито досвід застосування у Володимирецькому районному колегіумі (Рівненська обл.), який є експериментальним майданчиком Інституту педагогіки АПН України, системного підходу до управління закладом для обдарованих дітей. Визначено основні завдання закладу та профілі навчання учнів. Вказано документи державного і обласного рівнів, покладені в основу роботи колегіуму з обдарованими дітьми. Висвітлено напрями роботи педагогічного колективу з обдарованими дітьми. Розглянуто питання психологічного забезпечення роботи з дітьми, налагодження системи пошуку та моніторингу обдарованих дітей. Акцентовано увагу на реальних можливостях колегіуму щодо розвитку творчих здібностей дітей, зокрема, на роботі бібліотечно-інформаційного центру і медіатеки. Викладено напрями позакласної роботи у колегіумі. Окреслено коло ВНЗ, з якими співпрацює колегіум. Вказано на переваги та особливості використання системного підходу до управління закладом для обдарованих дітей.


Ключ. слова: системний підхід, управління навчальним закладом, обдаровані діти


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР)714.5


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22868


Нова пед. думка. — 2007. — N 4. — С. 42-44. — Бібліогр.: 11 назв. — укp.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel