Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Підготовка вчителя до роботи з обдарованою дитиною

Проблеми професійної готовності педагогічних кадрів до роботи з обдарованими школярами ( з досвіду роботи науково-дослідної лабораторії Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (ОІППО) \"Творча обдарованість\&q

В. Демченко
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 760

Розроблено, дослідно перевірено та рекомендовано для впровадження в практику діяльності ОІППО, методичних служб і навчальних закладів (НЗ) програми підготовки педагогічних кадрів (ПК) до роботи з обдарованими школярами (ОШ). Наведено результати досліджень, які проводили поетапно на базі навчальних закладів Рівненської області. Результатом теоретичних досліджень на першому етапі стало формулювання та наповнення конкретним змістом поняття "готовність педагогічного працівника до роботи з ОШ"; методичні розробки та посібники з даної проблематики; на другому етапі - розроблена та апробована методика рівневого оцінювання готовності ПК до роботи з ОШ. Діагностику рівня готовності ПК до роботи з ОШ було проведено у три етапи: підготовчий, основний, аналітично-узагальнювальний. За результатами досліджень констатовано домінантність таких компонент як психологічна готовність вчителя до роботи з ОШ, формування і реалізація програм індивідуального розвитку й саморозвитку ОШ, вміння вчителя створювати сприятливе навчально-виховне середовище тощо. Вміщено таблиці, діаграми, що засвідчують динаміку формування професійної готовності ПК. Досліджено і проаналізовано ефективність різних форм підготовки ПК і значимість різних форм курсової підготовки та ефективність форм міжкурсової методичної роботи.


Ключ. слова: програма, підготовка педагогічних кадрів, навчальний заклад, обдарованість, дослідження, діагностика


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.220


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22868


Нова пед. думка. — 2009. — N 2. — С. 31-37. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel