Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Інноваційні технології в роботі з обдарованими дітьми

Пошуки науково-практичних підходів у дослідженні феномену дитячої обдарованості

В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 787

На підставі аналізу наукових досліджень з проблеми обдарованості дітей визначено поняття "обдарована дитина" в педагогіці та психології. Розглянуто й охарактеризовано організаційно-педагогічні умови ефективної роботи вчителів з обдарованими учнями. Висвітлено види й форми роботи з обдарованими дітьми на фізико-математичному факультеті Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка, яка здійснюється в рамках проекту "Організація інтенсивної математичної підготовки обдарованих школярів Кіровоградщини". Підкреслено, що зміст практичної роботи з обдарованими дітьми має спиратися на організаційно-педагогічні умови, які базуються на розумінні феномену дитячої обдарованості.


Ключ. слова: дослідження дитячої обдарованості, організаційно-педагогічні умови, робота з обдарованими учнями, Кіровоградський державний педагогічний


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22469


Рідна шк. — 2009. — N 4. — С. 66-69. — Бібліогр.: 17 назв. — укp.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel