Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Інноваційні технології в роботі з обдарованими дітьми

Олімпіади, конкурси, турніри - складова комплексної програми пошуку та розвитку інтелектуально обдарованої молоді

В. І. Яроменко
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 828

Наша шк. — 2010. — N 4. — С. 106-109.
Розглянуто методичні аспекти проведення предметних олімпіад, зокрема, історичних та олімпіад з правознавства. Висвітлено рівень виконання завдань учасниками олімпіади, відзначено недоліки у викладенні матеріалу. Рекомендовано під час підготовки учнів до олімпіади з історії вчителям необхідно виявляти обдарованих дітей, вивчати їх пізнавальні можливості й спрямовувати навчання таким чином, щоб учні змогли продемонструвати свої найкращі якості. На основі аналізу відповідей з адміністративного, господарського, цивільного права виявлено прогалини у знанні проблем приватно-правового характеру. Вчителям під час підготовки учнів до участі в олімпіаді з правознавства рекомендовано формувати в учнів внутрішню мотивацію, заохочувати до наполегливішого вивчення нормативно-правової бази, детальніше розглядати юридичні джерела тощо. Акцентовано увагу на проведенні конкурсів гуманітарного профілю для активізації та актуалізації вивчення історії в ЗНЗ, розвитку творчих здібностей учнів та їх патріотичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х. я7 м + Т. р(4УКР)2


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж21367

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel