Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Підготовка вчителя до роботи з обдарованою дитиною

Наукові принципи роботи педагога з обдарованими дітьми

Л.Р. Борисюк
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 750

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти: зб. наук. пр. — 2008. — N 40. — С. 72-75. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.

Звернуто увагу на систему роботи з обдарованими дітьми в природничо-математичному ліцеї м. Сміли. Описано методи навчання обдарованих дітей в американській школі. Розглянуто основні види керівної діяльності вчителя, які допомагають розвиватися обдарованим учням у навчальній роботі. З'ясовано основні психолого-педагогічні умови, які сприяють творчому розвитку обдарованих дітей. Оцінено запропоновану М. П. Федоровим "Картку індивідуально-творчого розвитку обдарованої дитини", в якій подається об'ємна інформація про конкретного учня. Визначено критерії готовності майбутнього педагога до роботи з обдарованими дітьми. Підкреслено, що педагоги України повинні прикладати великі зусилля для реалізації Державної цільової програми роботи з обдарованою молоддю на 2007 - 2010 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж70586

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel