Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Матеріали Інституту обдарованої дитини АПН України

Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика

Ред.: Л.І. Миронова
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 918

Проаналізовано розвиток антиципації як прояв творчого потенціалу старшокласників. Описано доекспериментальні методи визначення та діагностування обдарованості, теоретичну модель дослідження духовно-катарсичної активності обдарованої особистості у системному підході. Розглянуто питання психодіагностики академічних настановлень як складової системи ідентифікації обдарованості в учнів і студентів, комп'ютерної діагностики інтелектуальної обдарованості. Висвітлено психолого-педагогічні умови відбору обдарованих дітей-інвалідів у школах-інтернатах. Розкрито аспекти організації самостійної життєдіяльності обдарованих дітей, інтегрованого підходу до змісту і методів навчання у контексті розвитку особистості учня.


зб. наук. пр. Вип. 2 / Ред.: Л.І. Миронова; Ін-т обдар. дитини АПН України. — К., 2009. — 276 с. — укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724я43 + Ч421.220я43


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж73683

IOD © 2007-2018  ::  powered by mel