Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Інноваційні технології в роботі з обдарованими дітьми

Моделювання процесу вивчення професійних дисциплін іноземними мовами у підготовці майбутніх інженерів

Т.О. Шаргун
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 859

Розроблено основні підходи щодо моделювання процесу вивчення професійно орієнтованих дисциплін іноземними мовами обдарованими студентами у ВНЗ технічного профілю. Охарактеризовано основні компоненти моделювання (професійні якості особистості, рівні вивчення іноземних мов, професійні компетенції). Визначено принципи побудови моделі навчання, зроблено висновок про необхідність якісних змін у професійній підготовці сучасного інженера шляхом вивчення соціальних дисциплін іноземними мовами.


Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол. — 2008. — N 1. — С. 73-78. — Бібліогр.: 14 назв. — укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ж.р(4УКР)3-3


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж23113

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel