Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Інноваційні технології в роботі з обдарованими дітьми

Інноваційні технології в підготовці учителів до роботи з обдарованими дітьми

М. Кішман
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 997

Акцентовано увагу на семирічному досвіді впровадження модульного-заліково-рейтингового навчання у Млинівській гуманітарній гімназії (Рівненська обл.). Визначено мету, завдання та структуру науково-методичної роботи у гімназії. Охарактеризовано тематичні цільові проекти гімназії "Творча особистість" та "Компетентність гімназиста". Запропоновано зведену таблицю готовності вчителів до роботи із обдарованими дітьми.


Ключ. слова: модульно-заліково-рейтингова система навчання, методична робота, інноваційні технології, діагностика підготовки вчителя


Нова пед. думка. — 2007. — N 4. — С. 20-26. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466 + Ч424(4УКР)714.5


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22868

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel