Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Інноваційні технології в роботі з обдарованими дітьми

Змістовні та організаційно-управлінські моделі діяльності психологічної служби системи освіти

В.Г. Панок
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 798

Надано аналіз розвитку психологічної служби системи освіти, її основні завдання та види діяльності, рівні функціонування та головні напрямки роботи в системі освіти. Розглянуто роль практичних психологів у вирішенні актуальних завдань сучасної освітянської галузі: оновлення змісту та форм навчально-виховного процесу, психологічний супровід педагогічних новацій, пошук і робота з обдарованими дітьми, захист психічного здоров'я всіх учасників навчально-виховного процесу, підвищення психологічної культури учнів і всіх працівників освітніх закладів.


Освіта на Луганщині. — 2007. — N 2. — С. 13-17. — Бібліогр.: 3 назв. — укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч314.4(4УКР)


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж14958

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel