Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Автореферати і монографії

Зміст і технологія навчання української мови в гімназії

С.О. Караман
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 1071

Досліджено проблему змісту і дидактичної моделі мовної освіти в гімназії. Наведено науково обгрунтовану та експериментально перевірену технологію навчання здібних і обдарованих учнів, доведено потребу уточнення змісту і мети курсу української мови відповідно до сучасного рівня лінгвістичної науки, виявлено ефективні педагогічні умови навчання та форми проведення занять (аспектні уроки, уроки з розвитку зв'язного мовлення, факультативні заняття, спеціальні лінгвістичні курси тощо). Особливу увагу приділено комунікативній та функціонально-стилістичній спрямованості у навчанні української мови, що забезпечує формування мовної компетенції учнів, підготовку до подальшого професійно-орієнтованого навчання.


Автореф. дис... д- ра пед. наук: 13.00.02 / С.О. Караман; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 37 с. — укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ:

IOD © 2007-2022  ::  powered by mel