Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Обдарованість: поняття, ознаки, види, методи дослідження

Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань

Т.І. Мантула
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 666

Проаналізовано стан організації роботи з обдарованими дітьми та висвітлено підходи до проектування процесу навчання в контексті класифікації видів обдарованості за ступенем сформованості, наявною формою та віковими особливостями розвитку індивіда. Наголошено на актуальності психолого-педагогічного дослідження потенціалу обдарованих дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж70151

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel