Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Підготовка вчителя до роботи з обдарованою дитиною

Готовність вчителя математики до роботи

Н.Тверезовська, Л.Радзіховська
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 789

На основі досліджень у психолого-педагогічній літературі розкрито значення поняття "готовність вчителя до роботи", його структуру, професійно-педагогічні характеристики та особистісні якості. Конкретизовано та розширено уявлення про структуру готовності вчителя до роботи як основи готовності майбутнього вчителя математики до педагогічної діяльності. Акцентовано увагу на наявності математичних здібностей, вмінні віднайти математично обдарованих дітей, інформаційній готовності. Проаналізовано компоненти та базисні якості, притаманні готовності студента до роботи: наявність широкого математичного кругозору; знання основних фактів математичної науки, володіння основами математичної діяльності, знайомство з історією розвитку передових ідей в області викладання математики тощо.


Ключ. слова: готовність вчителя математики до роботи, структура, компоненти


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + В1 р21-34


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22868

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel