Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Обдарованість: поняття, ознаки, види, методи дослідження

Виховуємо всебічно розвинуту дитину

Н.Стасюк
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 734

Розглянуто розмаїття форм і методів навчально-виховної роботи в Тернопільській загальноосвітній школі № 10, зокрема програму "Обдарована дитина". Наведено види участі школярів у чемпіонатах Всеукраїнського дитячого творчого об'єднання КРОКС, що має на меті впровадження різних типів розвивальних ігр, конкурсів, серед яких "Найгармонійніша дитина" та заочні чемпіонати. Наголошено на значенні гри для розвитку школярів, яка навчає долати перешкоди, вміти виборювати першість, а також з гідністю програвати. Зроблено висновок про значення різноманітних форм роботи для учнівського колективу, де діти вчаться розкривати свої можливості, володіти вмінням вирішувати проблеми, долати життєві труднощі.


Дир. шк., ліцею, гімназії. — 2010. — N 4. — С. 139-140. — укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(4УКР)714.3


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22620

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel