Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Матеріали Інституту обдарованої дитини АПН України

Педагогічне проектування та його місце в системі навчально-виховного процесу загальноосвітнього закладу

ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ

Кількість переглядів: 969

У збірнику представлені матеріали обговорення виявлення та проектування особистісного розвитку обдарованих дітей, різними можливостями їх підтримки (соціальної, медичної, педагогічної, психологічної) та досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів за проектом «Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу».
Статті збірника містять наукові дослідження та практичний досвід з проектування розвитку особистості обдарованої дитини з таких напрямків: досвід роботи загальноосвітніх навчальних закладів у системі проектування розвитку інтелектуально обдарованої особистості; визначення стратегії і тактики в проектуванні розвитку обдарованості; теоретико-методологічні та методичні проблеми визначення; діагностики і моніторингу дитячих обдарувань,; психолого-педагогічний супровід системи проектування особистісно-розвивального розвитку обдарованості; моніторинг особистісно-розвивального розвитку учнів як показник ефективності системи навчання і виховання обдарованості.
 ped.proektyvanna.doc (1201 Kb)  Скачано разів: 11067
IOD © 2007-2018  ::  powered by mel