Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Матеріали Інституту обдарованої дитини АПН України

Обдарованість як проблема сучасної освіти України

ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ

Кількість переглядів: 1072

Дослідження проблеми обдарованості має довготривалу історію у вітчизняній та зарубіжній педагогіці і психології, але до цього часу існує багато "білих плям" у цих областях знань, що робить актуальним подальше проведення як теоретичних, так і методологічних досліджень, вдосконалення концептуального апарату і методів вивчення даної проблеми. Не викликає сумніву те, що потенціал обдарованості є найціннішим ресурсом духовного поступу й матеріального розвитку людства. Тому, як і будь-який ресурс, його слід вчасно виявити і розумно використати. У зв'язку з цим закономірно постає питання про імовірність ідентифікації обдарованості, розв'язання якого пов'язують з аналізом концептуальних підходів до проблеми обдарованості. Отже, метою нашої статті являється аналіз концептуальних підходів до проблеми обдарованості.
 problema obdarovanosti.doc (7122 Kb)  Скачано разів: 10519
IOD © 2007-2018  ::  powered by mel